Прокопчук, Ю.2025-04-012025-04-012023Прокопчук, Ю. (2023). Стратегії та проблеми виходу українських підприємств на зовнішні ринки. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 103–108). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8305В статті визначено основні проблеми, з якими стикаються українські підприємства при виході на зовнішні ринки. Виділено ключові стратегії виходу українських підприємств на зовнішні ринки, а також наведено їх порівняльну характеристику з виділен¬ням основних переваг та недоліків. Систематизовано ключові фактори та проблем зовніш¬нього та внутрішнього характеру українських підприємств, які стримують їх зовніш¬ньо¬економічну діяльність. Запропоновано поетапні дії виходу українських підприєм¬ств на зовнішні ринки, а також надано рекомендації щодо подолання основних ризиків та міні¬мізації ймовірності їх реалізаціїukAttribution 4.0 Internationalзовнішньоекономічна діяльністьзовнішні ринкиукраїнські підпри¬ємстваекспортстратегії виходу на зовнішні ринки foreign economic activityforeign marketsUkrainian enterprisesexportstrategies for entering foreign marketsСтратегії та проблеми виходу українських підприємств на зовнішні ринкиArticle103–108