Давиденко, А.2025-04-282025-04-282023Давиденко, А. (2023). Проблеми теорії та практики формування сучасної дистрибуційної діяльності підприємства торгівлі. У Н. Б. Ільченко (Ред.), Інновації в підприємництві і торгівлі. Ритейлінг та дистрибуція: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 33–39). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9420У статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття дистрибуція, на основі аналізу літератури визначено основні функції дистрибуційної діяльності. Також автором проаналізовано основні проблеми ринку дистрибуції загалом та практики формування дистрибуційної діяльності підприємств торгівлі.ukAttribution 4.0 InternationalПроблеми теорії та практики формування сучасної дистрибуційної діяльності підприємства торгівліArticle