Єсипенко, К.2025-10-072025-10-072025Єсипенко, К. (2025). Оцінювання брендингу фінансової установи. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (34–40). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11497У статті проаналізовано підходи до оцінювання ефективності рекламних заходів, визначено ключові методи збору та аналізу інформації про споживачів, а також особливості формування рекламних повідомлень з урахуванням специфіки фінансових послуг. Особлива увага приділена оцінці впливу рекламних стратегій на поведінку цільової аудиторії, імідж банку та рівень довіри клієнтів.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингові дослідженнярекламна кампаніяефективність рекламиімідж банкустратегія просуванняцільова аудиторіяmarketing researchadvertising campaignadvertising effectivenessbank imageconsumer behaviorpromotion strategytarget audience.Оцінювання брендингу фінансової установиArticle34-40