Драбик, Н. М.2025-01-152025-01-152024Драбик, Н. М. (2024). Теоретичний аналіз проблеми професійного вигоряння працівників закладів дошкільної освіти. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання (с. 262–265). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3918The article is devoted to the problem of «professional burnout syndrome». The analysis of previous scientific studies of this phenomenon is outlined. The article reflects the basic psychological principles of this syndrome. The reasons for the emergence and spread of professional burnout among employees of preschool education institutions are revealed. The manifestations and symptoms, as well as the basis for overcoming the problem are analysed.Стаття присвячена проблемі «синдрому професійного вигорання». Окреслено аналіз попередніх наукових досліджень даного феномену. В статті відображено основні психологічні засади даного синдрому. Розкрито причини появи та поширення професійного вигоряння у працівників закладів дошкільної освіти. Проаналізовано прояви і симптоми, та основи для подолання проблеми.ukемоційне вигоряння, вихователь ЗДО, синдром професійного вигорання, здоров’я, термін «феномен», стресогенність, педагог, саморегуляція, відповідальність, emotional burnout, preschool teacher, professional burnout syndrome, health, the term «phenomenon», stressogenicity, teacher, self-regulation, responsibilityТеоретичний аналіз проблеми професійного вигоряння працівників закладів дошкільної освітиArticle