Грабова, Ганна Іванівна2025-10-072025-10-072025-10Грабова Г І МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА-СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11532https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11532Кваліфікаційна робота спрямована на розробку маркетингової стратегії для організації, що працює в сфері міжнародного бізнесу (на прикладі ТОВ “Севен лайнс”). В роботі було розглянуто теоретичні основи створення маркетингової стратегії, проведений SWOT-аналіз, зроблена оцінка конкурентного середовища. Дослідження в першу чергу зосереджено на рекомендаціях щодо покращення маркетингової стратегії компанії шляхом покращення дистрибуції, підвищення впізнаваності бренду та розширення ринків збуту. Використання сучасних маркетингових інструментів може допомогти компанії стати більш конкурентоспроможною в глобалізованому світі. The qualification work is aimed at developing a marketing strategy for an organization operating in the field of international business (based on materials of Seven Lines LLC). The work considered the theoretical foundations of creating a marketing strategy, conducted a SWOT analysis, and assessed the competitive environment. The research primarily focuses on recommendations for improving the company's marketing strategy by improving distribution, increasing brand awareness, and expanding sales markets. The use of modern marketing tools can help a company become more competitive in a globalized world.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalмаркетингова стратегіяміжнародний бізнесконкурентоспроможністьSWOT-аналізТОВ «Севен Лайнс»МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА-СУБ’ЄКТА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУBachelor Thesis