Шумакова, О.2025-04-022025-04-022023Шумакова, О. (2023). Маркетинговий план: структура та впровадження. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 215–220). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8421У статті детально розглянуто визначення маркетингового плану, також детально розглянуті та розписані етапи розробки плану, його зміст за розділами з теоретичними поясненнями та впровадження маркетингового плану в організацію. Також у статті узагальнені наукові підходи та практичні правила щодо маркетингового плану.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинговий планпідприємствостратегіядокументрозробкаmarketing planenterprisestrategydocumentdevelopment.Маркетинговий план: структура та впровадженняArticle