Панасюк Ірина2024-11-062024-11-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1063ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАФормування стратегії бренду в умовах високого рівня конкуренції забезпечує ідентифікацію бренду споживачами серед безлічі компаній на ринку. Стратегія бренду передбачає аналіз цільової аудиторії, потреб споживачів та ідентифікацію головних конкурентних переваг компанії, що забезпечує її репутацію та ріст продажів. В умовах посилення конкуренції, перенасиченості комерційними повідомленнями і стандартизації виробництва розробка унікальної і привабливою ідентичності бренду є вкрай актуальним завданням. Відповідно до сучасної концепції бренд менеджменту, головним об'єктом управління є капітал бренду, а основними критеріями ефективності брендингу – моніторинг активів капіталу бренду і оцінка його вартості. На даному етапі стратегічного бренд менеджменту ключова функція бренду – збільшення вартості бренду як самостійного нематеріального активу компанії і загальної вартості бізнесу (і самої компанії), а також ефективне управління ризиками, стримуючими зростання і розвиток вартості бренду. Провідною стратегією брендингу виступає розробка сильної ідентичності бренду, що забезпечує зростання вартості бренду.Формування стратегії бренду на ринку готельних послуг (за матеріалами ТОВ «Готель -сервіс Україна» м.Київ)Other