Кушнерук, Б.2025-10-072025-10-072025Кушнерук, Б. (2025). Інтернет-менеджмент рекламної діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (80–87). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11507У статті розглянуто особливості управління рекламною діяльністю підприємства в умовах цифрового середовища. Проаналізовано основні інструменти інтернет-реклами, такі як контекстна реклама, таргетинг, SEO та соціальні мережі. Визначено переваги використання інтернет-реклами для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Окрема увага приділяється розробці стратегії управління рекламною кампанією в мережі Інтернет та оцінці її результативності. Запропоновано рекомендації щодо оптимізації рекламної діяльності з урахуванням сучасних цифрових трендів.ukAttribution 4.0 Internationalрекламна діяльністьІнтернет-маркетингцифрові комунікаціїонлайн-рекламаSEOSMMтаргетингконтекстна рекламауправління рекламоюрекламна стратегіяadvertising activityInternet marketingdigital communicationsonline advertisingtargetingcontextual advertisingadvertising managementadvertising strategy.Інтернет-менеджмент рекламної діяльності підприємстваArticle80-87