Рудчик, В.2025-03-172025-03-172024Рудчик, В. (2024). Корпоративна система просування послуг сфери гостинності. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 31–36). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7607У статті розкрито зміст поняття «послуга», зазначається основні компоненти системи просування послуги, які впливають на конкурентоспроможність підприємств сфери гостинності в сучасних умовах.ukAttribution 4.0 Internationalпослугасистема просування послугцифровий маркетингтрадиційний маркетингсфера гостинностіserviceservice promotion systemdigital marketingtraditional marketinghospitality industry.Корпоративна система просування послуг сфери гостинностіArticle