Гаджук, І.2025-10-072025-10-072025Гаджук, І. (2025). Чинники маркетингового середовища підприємства на ринку світло- та електротехніки. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (292–299). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11584У статті розглядаються основні чинники маркетингового середовища, що впливають на діяльність підприємства, яке працює на ринку світлотехніки та електротехніки. Визначено особливості впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на формування маркетингових стратегій підприємств. Акцентовано увагу на значущості адаптації підприємств до змінних умов та необхідності впровадження енергоефективних та інноваційних рішень для забез¬печення конкурентоспроможності на сучасному ринку світлотехніки та електротехніки.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингове середовищечинники маркетингового середовищаконкурентиспоживачіswot-аналізконкурентні перевагиmarketing environmentmarketing environment factorscompetitorsconsumersSWOT-analysiscompetitive advantages.Чинники маркетингового середовища підприємства на ринку світло- та електротехнікиArticle292-299