Понова, Н.2025-03-122025-03-122024Понова, Н. (2024). Стратегія виходу вітчизняного товаровиробника на міжнародний ринок. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.128–136). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7510У статті досліджено основі теоретичні підходи по виходу вітчизняного підприємства на міжнародний ринок. Розглянуто основні мотиви та стратегії, а також описані бар’єри та перешкоди, які можуть стати на шляху підприємства після прийняття рішення про опануання підприємством міжнародних ринківenAttribution 4.0 Internationalглобалізаціяміжнародні ринкистратегіяпідприємствоінтерналізаціяСтратегія виходу вітчизняного товаровиробника на міжнародний ринокArticle128–136