Максакова, А.2025-03-122025-03-122024Максакова, А. (2024). Стратегія менеджменту якості суб’єкта гостинності. . У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 39–43). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7574У статті висвітлено сутність поняття «менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності». Проаналізовано і визначено найкращі методи напрацювання стратегії менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності. Розглянуто елементи побудови сучасної стратегії менеджменту якості. Проаналізовано вже існуючий досвід всесвітньовідомих компаній. Визначено недоліки елементів побудови стратегії менеджменту якості. Та визначено рівень важливості менеджменту якості у сфері гостинництваukAttribution 4.0 Internationalменеджмент якості суб’єкта у сфері гостинностістратегія менеджменту якостіцифровізація процесівконтроль якостінапрацювання загального стандарту якості quality management of a hospitality entityquality management strategyprocess digitalizationquality controldevelopment of a general quality standardСтратегія менеджменту якості суб’єкта гостинностіArticle39–43