Миронець Сергій МиколайовичЛахмай Дарія2025-01-062025-01-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2311ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність роботи. З тих пір як людина почала обмінюватися продуктами своєї праці, з'явилася необхідність залучення інтересу до створених товарів, що i слугувало стимулом для розвитку виставкової діяльності. Ярмарки стали результатом закону «пропозиції i попиту», актуал ізації потреби в громадській взаємодії. Протягом усієї історії, ярмарки були найважливішим важелем розвитку торгівлі. Виставки та ярмарки у словнику Володимира Даля, видатного етнографа-лексикографа, позиціонуються як великий торгівельний з’їзд, привіз товарів у певну пору року [8]; зокрема, сьогодні це може бути і ринок розважальних послуг, оскільки окрім торгівлі, вони можуть включати у себе проведення різноманітних подій, фестивалів та презентацій. Виставки представляють собою інтегрований комунікативний засіб, що поєднує в со бі комплекс прийомів основних елементів системи маркетингових комунікацій: реклама, піар, стимулювання збуту, особисті продажі тощо. Світова статистика стверджує, що у більшості компаній 40% продажів відбувається за рахунок виставок, які є чудовою нагодою заявити про себе як про серйозного ділового партнера, оцінити конкурентоспроможність своєї продукції і ознайомитися з перспективними розробками в області, що цікавить. Комунікація у сфері виставкової діяльності відіграє ключову роль у створенні найбільш сприятливих для компанії умов бізнесу. Стрімкий розвиток української економіки, глобалізація і загострення конкуренції на внутрішньому і міжнародному ринках, роблять необхідним розвиток виставкової діяльності як одного з основних інструментів створення конкурентних переваг сучасної держави. Саме цей інструмент можна охарактеризувати як потужний двигун розвитку і досконалий засіб для створення умов просування на світовий ринок продукції фірми, галузі, регіону і окремо взятої країни. На сьогоднішній день одним з основних виставкових осередків в Україні вважається Національний комплекс «Експоцентр України» (ВДНГ). Національний комплекс «Експоцентр України» — міжнародний багатофункціональний комплекс, що спеціалізується на демонстрації досягнень України в сфері промисловості, науки тощо. Відвідуваність ВДНГ — 1,5 мільйони людей на рік. У цій роботі ми вирішили розглянути тему психологічних принципів комунікації менеджерів виставкової діяльності із громадськістю на прикладі Національного комплексу «Експоцентр України». Особливість дослідження полягає у тому, що нам необхідно у результаті аналізу роботи менеджерів виставкової діяльності, дослідити їхні типологічні компоненти (темперамент, спрямованість, психологічні особливості), професійну спрямованість, рівень саморегуляції та мотивації і на основі отриманих даних розробити комплекс психологічних методів та прийомів, які допоможуть удосконалити процес комунікації між організацією та громадськістю. А також рекомендувати їх до впровадження в подальшому. Оскільки, ми вважаємо, що ефективність комунікативної взаємодії між працівниками Національного комплексу «Експоцентр України» та громадськістю напряму залежить від їхніх особистісних та професійних якостей.ukПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ (На базі Національного комплексу «Експоцентр України»)Other