Гурська, А.2025-04-012025-04-012023Гурська, А. (2023). Організація рекламної діяльності підприємства ТОВ «ПРОМІНЬ-ФУД». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с.24–30). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8282У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування стратегій рекламної діяльності підприємства ТОВ «Промінь-ФУД», та проаналізуємо процес планування рекламної кампанії підприємства в мережі Інтернет.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинг стратегіярекламна компаніяформування стратегійефективне затосуванняmаrketing strаtegyаdvertising cаmpаignformаtion of strаtegieseffective sofing.Організація рекламної діяльності підприємства ТОВ «ПРОМІНЬ-ФУД»Article