Зінкевич, М.2025-03-102025-03-102024Зінкевич, М. (2024). Побудова системи ключових показників ефективності торговельного підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 389 –395). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7226У статті розглянуто підходи до побудови системи ключових показників ефектив-ності для торговельного підприємства. Визначено систему показників оцінки ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі з позицій ключових зацікавлених сторін.ukAttribution 4.0 InternationalПобудова системи ключових показників ефективності торговельного підприємстваArticle389 –395