Спірідонов, М. (2023).2025-04-022025-04-022023Спірідонов, М. (2023). Бренд-менеджмент в системі стратегічного розвитку компанії на прикладі ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод». У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 191–196). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8341У статті досліджено особливості формування бренд-менеджменту в системі стра-тегічного розвитку компанії на прикладі ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод». Зокрема, було розроблено модель управлінських дій по просуванню бренду на досліджуваному підприємстві.ukAttribution 4.0 InternationalБренд-менеджмент в системі стратегічного розвитку компанії на прикладі ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод»Article191–196