Федоренко, О.2025-03-122025-03-122024Федоренко, О. (2024). Теоретико-методичні основи формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.179–185). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7521У статті розглядається сутність формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках. Визначено ключовий аспект ресурсного потенціалу компаній. Проаналізовано основні складові його формування, а саме матеріальні, нематеріальні, фінансові, інформаційні ресурси та інші. Досліджено особливості формування складових потенціалу підприємства при виході на зовнішні ринки. Обґрунтовано важливість нематеріальних, інформаційних, технологічних та матеріальних складових при формуванні потенціалу підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу. Розглянуто підходи щодо формування потенціалу підприємства та їх особливості. Вивчено фактори, що можуть вплинути на потенціал компаній. Доведена значущість формування потенціалу підприємства для діяльності на зовнішніх ринкахukAttribution 4.0 Internationalформування потенціалу підприємстваресурсний потенціалзовнішні ринкиресурсипідприємствоміжнародний бізнес formation of the enterprise potentialresource potentialforeign marketsresourcesenterpriseinternational businessТеоретико-методичні основи формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринкахArticle179–185