Матвійчук, Д.2025-10-062025-10-062025Матвійчук, Д. (2025). Сутність та роль маркетингової стратегії у глобальному бізнес-середовищі. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 166–170). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11417У статті розглядається сутність і значення маркетингової стратегії в умовах глобального бізнес-середовища з урахуванням сучасних тенденцій та викликів. Автор аналізує теоретичні підходи до формування маркетингових стратегій, спираючись на праці вітчизняних науковців. У статті також обговорюються основні методи аналітичного забезпечення стратегічного планування, зокрема SWOT-, PEST-, SPACE-аналізи та аналіз пʼяти сил Портера. Результати дослідження підкреслюють важливість системного підходу до вибору та реалізації маркетингової стратегії з урахуванням регіональних і культурних особливостей.ukAttribution 4.0 InternationalСутність та роль маркетингової стратегії у глобальному бізнес-середовищіArticle166-170