Шум, О.2025-04-022025-04-022023Шум, О. (2023). Стратегічне маркетингове планування на підприємствах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 208–215). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8419Стаття присвячена дослідженню сутності і основ стратегічного маркетингового планування на підприємствах. В основі дослідження покладено узагальнення сутності і змісту поняття «стратегічне планування», досліджено алгоритм, наведено види маркетингових цілей, також досліджено маркетингові стратегії, що використовуються на вітчизняних підприємствах.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингплануваннястратегічне плануваннямаркетингові стратегіїmarketingplanningstrategic planningmarketing strategies.Стратегічне маркетингове планування на підприємствахArticle