Гутель, А.2025-10-012025-10-012025Гутель, А. (2025). Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю торговельних мереж у глобальному маркетингу. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 55–65). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11377У статті досліджується бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю торговельних мереж у глобальному маркетинговому середовищі на прикладі мережі «Метро». Розглянуто роль бренду як стратегічного активу, що забезпечує успіх підприємства в умовах глобалізації та посиленої конкуренції на світових ринках. За допомогою порівняльного аналізу конкурентоспроможності торговельних мереж «Метро», «Ашан Україна Гіпермаркет» та Fozzy Group виявлено сильні та слабкі сторони брендових стратегій.ukAttribution 4.0 Internationalбренд-орієнтоване управлінняконкурентоспроможністьторговельні мережіглобалізаціямаркетингові стратегії«Метро»brand-oriented managementcompetitivenessretail chainsglobalizationmarketing strategiesMetro.Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю торговельних мереж у глобальному маркетингуArticle55-65