Кириченко Наталія2024-10-302024-10-302020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/962ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАВ даній випускній кваліфікаційній роботі були розібрані теоретичні засади формування рекламної стратегії українського рітейла, докладно визначенні етапи формування рекламної стратегії. Проаналізовано маркетингове середовище ком-панії ТОВ «ДЦ Україна», проведено обзор ринку продовольчого рітейла України, виявлено головних конкурентів «Watsons». Проаналізовано рекламну стратегію та бюджет, який виділяється на рекламу компанією. Надано рекомендації для по-кращення рекламної стратегії, з урахуванням нового бюджета то нових цілей. Ключові слова: рекламна діяльність рітейла, рекламна стратегія, реклама, рекламна кампанія.Формування рекламної стратегії підприємства ТОВ «ДЦ Україна»Other