Левченко, ВікторіяКармазінова, Вікторія2025-09-302025-09-302025Левченко, В., & Кармазінова, В. (2025). Цифровий брендинг в епоху соціальних медіа: інструменти, стратегії та ефективність впливу на споживача. У В. А. Осика (Ред.), Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. Маркетингові технології та інструменти брендингу (с. 408–410). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11362ukAttribution 4.0 InternationalЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В ЕПОХУ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА: ІНСТРУМЕНТИ, СТРАТЕГІЇ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧАhttps://orcid.org/0000-0002-8554-1900408–410