Янчукова, Д.2025-03-102025-03-102024Янчукова, Д. (2024). Концептуальні засади формування конкурентної стратегії на підприємстві. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Розвиток організації: організаційні перетворення, ефективність, конкурентоспроможність: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 496 –503). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7288Стаття спрямована на висвітлення основ і сутності конкурентної стратегії в роботі вітчизняних підприємств. Надано характеристику видів конкурентних стратегій підпри¬ємств, візуалізовано показники ефективності конкурентних стратегій. Сформовано низку етапів для формування конкурентних стратегій, а також наведено перелік принципів для підтримки такого процесу.ukAttribution 4.0 InternationalКонцептуальні засади формування конкурентної стратегії на підприємствіArticle496 –503