Козловська, А.2025-04-012025-04-012023Козловська, А. (2023). Рекламна кампанія будівельного підприємства: розробка та реалізація. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 41–50). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8285В статті проаналізовано особливості розробки та реалізації рекламної кампанії будівельного підприємства з дослідженням особливостей ринку функціонування такого підприємства. Обґрунтовано доцільність використання реклами для захоплення нового ринку та залучення додаткових постійних клієнтів.ukAttribution 4.0 Internationalрекламна кампаніябудівельне підприємствомаркетингові комунікаціїрекламна діяльністьреалізація рекламної кампаніїаdvertising cаmpаignconstruction enterprisemаrketing communicаtionsаdvertising аctivityimplementаtion of аn аdvertising cаmpаign.Рекламна кампанія будівельного підприємства: розробка та реалізаціяArticle