Дерев’янко, С.2025-03-182025-03-182025Дерев’янко, С.(2024)..Методологія досліджень споживчої поведінки у сфері гостинності. У Т.М. Сидоренко (Ред.), Готельний і ресторанний девелопмент в умовах відновлення: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання.(с. 19–24). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7711У статті проаналізовано методології дослідження споживчої поведінки у сфері гостинності, що включають кількісні, якісні та змішані методи. Розглянуто переваги та недоліки кожного з методів, а також нові тенденції в дослідженнях, зокрема використання великих даних та штучного інтелекту для аналізу споживчої поведінкиukAttribution 4.0 Internationalспоживча поведінкаметодології дослідженнякількісні методиякісні методизмішані методивеликі даніштучний інтелект consumer behaviorresearch methodologiesquantitative methodsqualitative methodsmixed methodsbig dataartificial intelligenceМетодологія досліджень споживчої поведінки у сфері гостинностіArticle19–24