Чупрій, А.2025-03-172025-03-172024Чупрій, А. (2024). Інформаційно-комунікаційні системи управління у готельному бізнесі. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.104–111). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7633У статті наведено ключові засади використання інформаційно-комунікаційних систем управління для суб’єктів готельного бізнесу. Сформовано і розглянуто основні принципи управління інформаційно-комунікаційними системами з урахуванням специфіки готельного бізнесу. Визначено види комунікацій та ідентифікаційні особливості здійснення управління інформаційно-комунікаційними системами у готельному бізнесіukAttribution 4.0 International: інформаційно-комунікаційні системисистеми управлінняготельний бізнесцифрова економікастратегічне управління готелемоптимізація бізнес-процесів information and communication systemsmanagement systemshotel businessdigital economystrategic hotel managementbusiness process optimizationІнформаційно-комунікаційні системи управління у готельному бізнесArticle104–111