Зайцева Олена ІванівнаКотляренка Вадима Олександровича2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2588ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКотляренко В. О. «Рекламна діяльність торговельного центру в цифровому середовищі». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам адаптації цифрових інструментів для рекламування закладу вищої освіти, в роботі було наведено теоретичну основу цифрових інструментів рекламування, сформовано перелік рекомендацій для практичного застосування цифрових інструментів реклами для популяризації ДТЕУ. Сформовано ряд практичних рекомендацій для рекламної кампанії університету з врахуванням сучасних цифрових інструментів. Ключові слова: інтернет-маркетинг, університет, цифровізація, рекламування, заклад вищої освіти, реклама, інструмент. Kotlyarenko V. O. “Advertising activities of a shopping center in a digital environment.” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Advertising Business". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of adapting digital tools for advertising a higher education institution. The work provides a theoretical basis for digital advertising tools, and a list of recommendations for the practical application of digital advertising tools for the popularization of DTEU is formed. A number of practical recommendations for the university's advertising campaign, taking into account modern digital tools, have been formed. Keywords: internet marketing, university, digitalization, advertising, higher education institution, advertising, tool.ukЦифрові інструменти рекламування закладу вищої освітиBook