Патлух, М.2025-03-172025-03-172024Патлух, М. (2024). Стратегія диджитал-маркетингу міжнародної готельної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 26–31). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7606У статті проаналізовано сучасні стратегії диджитал маркетингу, що використовуються міжнародними готельними мережами, зокрема їх вплив на залучення нових споживачів, підвищення лояльності та покращення впізнаваності бренду. Обґрунтовано ефективність використання інструментів для оптимізації маркетингових процесів і підвищення конкурентоспроможності на глобальному ринку.ukAttribution 4.0 InternationalСтратегіяцифровий маркетингготельно-ресторанна мережаSEOSMMконтент-маркетингконкурентоспроможністьринокклієнтиглобальна стратегіяstrategydigital marketinghotel chaincontent marketingcompetitivenessmarketcustomersglobal strategy.Стратегія диджитал-маркетингу міжнародної готельної мережіArticle