Агаркова, А.2025-04-012025-04-012023Агаркова, А. (2023). Комплекс маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 6–12). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8279Ця наукова стаття присвячена аналізу та розробці рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології». У статті проводиться докладний аналіз поточного стану маркетингових стратегій підприємства і його конкурентоспроможності. На основі проведеного дослідження надаються рекомендації щодо вдосконалення маркетингових зусиль компанії з метою підвищення ефективності та досягнення конкурентної переваги.ukAttribution 4.0 Internationalрекламна кампаніямаркетингові комунікаціїмаркетингове середовищеконкурентоспроможністьефективністьаdvertising cаmpаignmаrketing communicаtionsmаrketing environmentcompetitivenessefficiency.Комплекс маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології»Article