Форсюк, Д.2025-04-022025-04-022023Форсюк, Д. (2023). Організація маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 184–188). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8408У статті розглянуто теоретичні основи формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, організацію маркетингу, формування маркетингової діяльності на підприємстві, організаційні структури у маркетинговому відділі та фактори, що впливають на ефективність системи управління маркетингом підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингуправліннямаркетингова діяльністьорганізаціяmarketingmanagementmarketing activityorganization.Організація маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівліArticle