Гаєвська, Ю.2025-04-022025-04-022023Гаєвська, Ю. (2023). Управління маркетингом малого бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 33–39). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8362У статті розглянуто теоретичні засади управління маркетингом та їх вплив на маркетинг малого бізнесу. Проаналізовано основні визначення поняття управління маркетингом. Досліджено роль управління маркетингом малого підприємства в сучасному економічному просторі.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингмаркетингова діяльністьуправління маркетингомуправління маркетинговою діяльністюmarketingmarketing activitymarketing managementmarketing activity management.Управління маркетингом малого бізнесуArticle