Слуговина Дарина Ніязівна2025-12-012025-12-012025Слуговина Д. Н. РОЗРОБКА ВІЗУАЛЬНОГО КОНТЕНТУ РЕКЛАМНИМИ ЗАСОБАМИ (за матеріалами ВНЗ Державний торговельно-економічний університет). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12767ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми дослідження зумовлена сучасними викликами, які постають перед закладами вищої освіти у контексті глобалізації, цифровізації та зростання конкуренції. Сьогодні університети змушені шукати нові шляхи для підвищення своєї привабливості серед абітурієнтів, студентів і роботодавців. Один з найдієвіших методів досягнення поставленої цілі, є ребрендинг, який охоплює не лише візуальну трансформацію, але й модернізацію внутрішніх процесів та маркетингових комунікацій. Ребрендинг є потужним засобом формування іміджу закладу вищої освіти, що дозволяє досягти гармонійного поєднання сучасності та традицій, відповідаючи на очікування різних цільових аудиторій. Це особливо важливо в умовах, коли освітні заклади змагаються за увагу потенційних студентів, що шукають якісну, інноваційну та конкурентоспроможну освіту. Проблеми реклами в освіті у розглядали О. Антонова, О. Баталова, О.Дейнега, Г. Євтушенко, С. Є. Каверіна, О. Телетов, О. Ткаченко, Ю. Шипуліна та інші.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalРОЗРОБКА ВІЗУАЛЬНОГО КОНТЕНТУ РЕКЛАМНИМИ ЗАСОБАМИ (за матеріалами ВНЗ Державний торговельно-економічний університет)Bachelor Thesis