Іващишина, В.2025-10-072025-10-072025Іващишина, В. (2025). Рекламні стратегії у ресторанному бізнесі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (47–52). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11500У статті розглянуто основні рекламні стратегії для ресторанного бізнесу, зокрема використання соціальних мереж, контент-маркетингу та співпраці з лідерами думок. Підкреслено важливість комплексного підходу для залучення нових клієнтів та підтримки лояльності, а також роль реклами в соціальних мережах у підвищенні впізнаваності бренду.ukAttribution 4.0 Internationalресторанний бізнес, реклама, соціальні мережі, SMM, маркетингові інструменти, restaurant business, advertising, social media, SMM, marketing tools.Рекламні стратегії у ресторанному бізнесіArticle47-52