Желяскова Юля2024-10-242024-10-242020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/895ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі розглянуто теоретичні основи організації рекламних заходів підприємства торгівлі. Досліджено організацію рекламних заходів на підприємстві. Сформовано характеристику конкурентного середовища, обґрунтовано цілі рекламних заходів та цільову аудиторії підприємства. Для ТОВ «Ольвіт» розроблено рекомендації щодо удосконалення організації рекламних заходів. Ключові слова: реклама, рекламні заходи, зовнішня реклама, листівки, друкована реклама.РЕКЛАМНІ ЗАХОДИ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ НА РИНКУ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ (за матеріалами ТОВ «Ольвіт», Одеська обл., м. Одеса)Other