Хайнацька Карина2024-09-092024-09-092020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/491ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАРеклама грає найважливішу роль в реалізації маркетингової стратегії підприємства. Вона робить соціально-культурний і психологічний вплив на суспільство. За допомогою Інтернет-реклами підприємства освоюють нові ринки збуту. Будучи засобом конкурентної боротьби, реклама загострює її, що сприяє підвищенню якості обслуговування. Реклама забезпечує можливість збільшення об'ємів продажів. Масштабний збут товару означає для підприємства зростання доходів, гідну оплату праці персоналу, сприятливий морально-психологічний клімат в колективі, стабільність і упевненість в майбутньому. Особливого значення реклама набуває в умовах розвитку інформаційного суспільства. Актуальність обраної теми досить висока, так як на українському ринку досить мало підприємств, які спеціалізуються на б/у меблях, тому і рекламна діяльність таких підприємств є цікавою для дослідження. Свій внесок у дослідження реклами зробили Ф. Джефкінс, Ф. Котлер, А. [15, 20], Владимирська, М. Пазуха та інші як зарубіжні, так і вітчизняні дослідники. Саме Інтернет-рекламу досліджували А. Бондарчук, К. Мелешко, І. Соколенко та інші. Мета випускної кваліфікаційної роботи - розробити заходи для покращення рекламної діяльності підприємства «Меблі.бу» в мережі Інтернет. Для досягнення поставленої мети були поставлені наступні завдання: - охарактеризувати діяльність ФОП «Хайнацька Ю.Б.» (ТМ «Меблі.бу») на ринку України; - провести аналіз Інтернет-рекламної діяльності ФОП «Хайнацька Ю.Б.» (ТМ «Меблі.бу»); - розробити корпоративної реклами через платформу «О LХ» для ФОП «Хайнацька Ю.Б.» (ТМ «Меблі.бу»); - Пропозиції щодо удосконалення сайту ФОП «Хайнацька Ю.Б.» (ТМ «Меблі.бу») Предмет дослідження – процеси удосконалення рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет. Об’єкт дослідження – ФОП «Хайнацька Ю.Б.» (ТМ «Меблі.бу»). Методи дослідження. В роботі використано такі методи дослідження: систематизації та узагальнення (для розкриття економічної категорії «реклама»); розрахунковий метод (при оцінці показників маркетингової діяльності); статистичного та порівняльного аналізу (при дослідженні показників функціонування підприємства); методи графічного аналізу; ситуаційного, процесного та системного підходів (при формуванні напрямків удосконалення рекламної діяльності та рекламних звернень на підприємстві). Теоретичною основою дипломного дослідження є наукові праці вітчизняних та іноземних вчених, що займаються маркетингу та реклами, матеріали періодичних видань, нормативно-правові та законодавчі акти, статистичні кількісні дані функціонування підприємства.РЕКЛАМНІ ЗАХОДИ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ФОП «Хайнацька Юлія Борисівна», м. Київ)Other