Новопольцев Владислав2024-10-012024-10-012020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/770ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАЗадача будь якого бізнесу полягає у залученні прибутку. Саме цінові інструменти дистрибуції послуг є способом досягнення зазначених цілей. Сьогодні, під час всесвітньої пандемії та ситуації із закриттям кордонів і значним зменшенням туристичних потоків із перетином кордону, бізнеси потребують зміну стратегії ціноутворення та удосконалення цінових інструментів дистрибуції послуг. Готельні підп риємства мають змінювати свої цільові сегменти. Для міжнародних готельних мереж особливо важливо в даний час надавати більш комфортні умови для внутрішнього туризму, аналізуючи втрати від тимчасового закриття кордонів для іноземців і загального зменшення подорожуючих. Теперішня ситуація вимагає оперативних змін цінових інструментів дистрибуції послуг, їх удосконалення та зміни до більш гнучких умов. Проблемами розвитку готельно-ресторанного бізнесу та дослідженням цінових інструментів дистрибуції послуг займались такі вітчизняні та зарубіжні вчені, як А.І. Бутенко,Т.В.Бровенко, О.А. Воробйова, Ю.П.Гуменюк, Л.М. Кузьменко, С.Р.Пасека, В.Ф. Семенов, В.Г. Топольник, Л.І. Нечаюк, Н.О. Телеш, В.В. Шмагіната ін. Відсутність попередньо розробленої стратегії реагування на зміни на світовому ринку готельних послуг, значущість підвищення ефективності дистрибуції послуг готельного господарства обумовили актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи, її мету і завдання. Мета роботи: дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо цінових інструментів дистрибуції послуг міжнародної мережі готелів Radisson. Для досягнення поставленої мети в випускній кваліфікаційній роботі визначено такі завдання: - проаналізувати наявну літературу на тему цінових інструментів дистрибуції послуг; - визначити методичні підходи до цінових інструментів дистрибуції послуг міжнародної мережі готелів; - провести моніторинг кон’юнктури міжнародного ринку готельної мережі; - проаналізувати функціонування готельної мережі на міжнародному ринку; - дослідити програму дистрибуції послуг; - провести оцінку системи цінових інструментів дистрибуції послуг мережі готелів "Radisson" на міжнародному ринку; Об’єкт дослідження: процес міжнародної дистрибуції готельної мережі Предмет дослідження: теоретичні, методологічні та практичні засади цінових інструментів міжнародної дистрибуції готельної мережі Методи дослідження. Теоретичним і методологічним підґрунтям випускної кваліфікаційної роботи є класичні і сучасні теорії цінових інструментів дистрибуції послуг.Цінові інструменти дистрибуції послуг міжнародної мережі готелів "Radisson"Other