Отрошенко, С.2025-03-252025-03-252024Отрошенко, С. (2024). Системний аналіз показників діяльності «Макдональдз Юкрейн ЛТД». У А. А. Роскладка (Ред.), Інформаційно-аналітичні системи у цифровій економіці: Збірник наукових статей студентів (с. 94–99). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8046У статті визначено різні показники, аспекти та інструменти, які допомагають компанії ефективно аналізувати ринок, споживачів та свою маркетингову діяльність. Розглянуто можливості ва виклики використання використання штучного інтелекту для аналізу даних про споживачів та їх потреби і побажання.ukAttribution 4.0 Internationalштучний інтелектмаркетингпопиттрендспоживачіartificial intelligencemarketingdemandtrendconsumers.Системний аналіз показників діяльності «Макдональдз Юкрейн ЛТД»Article