Лінніков, О.2025-03-122025-03-122024Лінніков, О. (2024). Теоретичні аспекти формування стратегії автотранспортного підприємства на зовнішньому ринку. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.99–105). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7499У статті проаналізовано особливості обґрунтування особливостей стратегії виходу автотранспортного підприємства на зовнішній ринок. Визначено сутність понять транспортно-логістичні послуги та стратегії виходу транспортного підприємства на міжнародний ринок Розглянуто основні види стратегій виходу автотранспортної компанії на міжнародний ринок та їх характеристикиukAttribution 4.0 Internationalтранспортпослугитранспортно-логістичні послугиекспорт transportservicestransport and logistics servicesexportТеоретичні аспекти формування стратегії автотранспортного підприємства на зовнішньому ринкуArticle99–105