Кофто, К.2025-10-072025-10-072025Кофто, К. (2025). Рекламні колаборації у fashion-індустрії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (64–71). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11504У статті проаналізовано основні напрями колаборацій між брендами як сучасний інструмент просування брендів у fashion-індустрії, а також виявлено їх вплив на формування споживчого попиту. Розглянуто успішні приклади колаборацій світових брендів та їхній вплив на зростання впізнаванності бренду. Визначено сильні та слабкі сторони колаборацій брендів та їх взаємний вплив.ukAttribution 4.0 Internationalбренд-менеджментрекламні стратегіїбрендингбрендколобораціїпозиціонування брендівbrand managementadvertising strategiesbrandingbrandcollaborationsbrand positioning.Рекламні колаборації у fashion-індустріїArticle64-71