Кашпур, А.2025-03-172025-03-172024Кашпур, А. (2024). Система менеджменту якості суб’єкта готельного бізнесу. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.89–92). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7628Розкрито сутність менеджменту якості та особливості його реалізації у підприємствах готельного бізнесу, розглянуто критерії, рівні та методи якості готельних послуг, досліджено методичні підходи до ефективності формування корпоративної системи менеджменту якості, а також наведено напрями та завдання удосконалення системи менеджменту якості готельних послугukAttribution 4.0 Internationalякістьсистема менеджменту якостіуправління якістюготельний бізнесготельні послугиqualityquality management systemquality managementhotel businesshotel servicesСистема менеджменту якості суб’єкта готельного бізнесуArticle