Авраменко, І.2025-04-022025-04-022023Авраменко, І. (2023). Маркетингові стратегії створення цінності. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 7–16). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8350У статті обґрунтовано зв’язок ціннісних пропозицій та маркетингових стратегій. Розглянуто сутність поняття «маркетингова стратегія створення цінності», систематизовано її основні етапи, види та завдання. На прикладі ТОВ «Міжнародна Агенція Повітряних Сполучень» висвітлено застосування маркетингової стратегії створення цінності.ukAttribution 4.0 Internationalцінністьбізнес-модельціннісна пропозиціярозвитокбрендмаркетингові стратегії створення цінностіvaluebusiness modelvalue propositiondevelopmentbrandmarketing strategies for value creation.Маркетингові стратегії створення цінностіArticle