Коновал Андрій2024-09-192024-09-192020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/691ВИПУСНКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Будь-яке підприємство на стадії активного розвитку та стабільної підприємницької діяльності починає розширювати економічні зв’язки та прагне вийти на зовнішні ринки. Сучасний міжнародний ринок створює надзвичайно великі перспективи для вітчизняних підприємств. Але водночас висуває свої додаткові вимоги. Характерною рисою для зовнішніх ринків є жорстка конкуренція, тому вихід на зовнішній ринок передбачає використання лише сучасних методів управління підприємством. Можна зробити висновок про те, що проблема розробки стратегії виходу на зовнішній ринок є актуальним питанням, вирішенню якого і присвячується дана дипломна робота. Розробка стратегії виходу на зовнішній ринок має певні особливості, вона повинна враховувати закони, міжнародні стандарти, традиції країн, корпорацій і ринків, на які планується вихід. Питанню розробки стратегій виходу на зовнішній ринок в сучасному світі присвятили увагу багато наукових діячів та вчених. Серед них – П. Дpукеp, Г. Мінцберг, М. Поpтеp, вітчизняні вчені – Л.Л. Антонюк, М.О. Карпенко, В.О. Пастухова та інші. Теоретичною базою дослідження є сучасні теорії та методи виходу підприємства на зовнішній ринок, наукові концепції, монографії та публікації українських і зарубіжних вчених з питань ефективності ЗЕД, менеджменту, формування механізмів стратегічного управління підприємством. У роботі використано законодавчі та нормативні акти України, інструктивні відомчі матеріали. Інформаційну базу дослідження склали: дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців, викладені в економічній літературі та періодичних виданнях, матеріали органів державної статистики України, програми розвитку підприємства, результати досліджень, які виконані автором. У роботі використані статистичний та графічний методи, фінансово-економічний аналіз, метод порівняння та узагальнення експертних оцінок. Метою дипломної роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: − дослідити типи стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок; − виокремити особливості та доцільність виходу підприємства на міжнародний ринок; − розглянути методи стратегічного управління на підприємстві; − дослідити загальну характеристику діяльності ТОВ «ОПЕРА КЕЙТЕРИНГ» та його основні фінансово-економічні показники; − проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства та дати оцінку ефективності ЗЕД ТОВ «ОПЕРА КЕЙТЕРИНГ»; − визначити проблеми в діяльності ТОВ «ОПЕРА КЕЙТЕРИНГ» та шляхи подолання. Об’єктом дослідження даної роботи є зовнішньоекономічна діяльність підприємства ТОВ «ОПЕРА КЕЙТЕРИНГ». Предметом дослідження є сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Методи дослідження. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід (для дослідження проблем підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства); фінансово-економічний аналіз (для дослідження стану зовнішньоекономічної діяльності підприємства); графічний (для кращої візуалізації та наочного представлення результатів дослідження); метод порівняння (для визначення спільних ознак економік країн з метою розрахунку оптимальних обсягів експорту).Стратегія виходу компанії "ОПЕРА КЕЙТЕРИНГ" на ринок ПольщіOther