Левченко, М.2025-10-062025-10-062025Левченко, М. (2025). Теоретико-практичні засади управління бренд-орієнтованою діяльністю у системі глобального маркетингу. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 141–148). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11409У статті досліджено теоретичні й практичні аспекти бренд-орієнтованого управління в умовах глобального маркетингового середовища. Розкрито сутність бренд-орієнтованості як стратегічної філософії, згідно з якою бренд стає центральним елементом у формуванні корпоративної стратегії, організаційної культури та операційної діяльності. Запропоновано структурну модель бренд-орієнтованої діяльності, що включає компоненти брендової ідентичності, корпоративної культури, візуальної комунікації, клієнтського досвіду та внутрішнього брендингу. Проаналізовано приклади глобальних компаній (Nestlé, Coca-Cola, Apple, Samsung, Unilever), які ефективно реалізують бренд-орієнтовану стратегію. Особливу увагу приділено логістиці як ключовому чиннику реалізації брендових обіцянок. Показано, що логістика в сучасних умовах виконує не лише функціональну, а й стратегічну роль у побудові та підтримці цілісного бренд-досвіду.ukAttribution 4.0 InternationalТеоретико-практичні засади управління бренд-орієнтованою діяльністю у системі глобального маркетингуArticle141-148