Бондаренко Олена СергіївнаКомлєва Артема Михайловича2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2115ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКомлєв А.М. «Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства» (ТОВ «ТЕКІЛА ХАУС»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства, запропоновано розширений інструментарій цифрового маркетингу, що включає актуальний контент (повідомлення у блогах, статті, публікації), дизайн та статистику. Ключові слова: цифровий маркетинг, соціальні мережі, пошуковий маркетинг, веб-сайт. Komlev A.M. "Digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise" ("TEKILA HOUSE" LLC). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise. The marketing environment was studied and the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, directions for updating the digital marketing toolkit to increase the company's competitiveness were proposed, goals, target audiences were determined, a schedule, content plans were drawn up, and message layouts for social networks were developed. Keywords: digital marketing, social networks, search marketing, website.ukЦифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємстваBook