Максимішина, Вікторія Сергіївна2025-10-062025-10-062025-10Максимішина В С ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11452https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11452“Психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування”. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра: 053 «Психологія» спеціалізації «Практична психологія» – ДТЕУ Київ, 2025. У кваліфікаційній роботі досліджено клієнтоорієнтовану взамодію. Метою теоретично обґрунтувати та емпірично визначити психологічні особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського харчування. У дослідженні взяли участь 40 осіб. У першому розділі розглянуті аналіз проблеми клієнтоорієнтованого підходу у бізнесі. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками (КОС-2), (BEES), (MBI) та авторською анкетою. Розроблено рекомендації щодо розвитку клієнтоорієнтованої взаємодії, зокрема через емпатію, зворотний зв’язок, навчання, командну взаємодію, мотивацію та інтеграцію принципів клієнтоорієнтованості в корпоративну культуру. “Psychological features of effective client-oriented interaction of public catering workers” - Qualification work for the degree of bachelor: 053 “Psychology”, specialization “Practical Psychology” - SUTE Kyiv, 2025. The qualification work investigates client-oriented interaction. The aim is to theoretically substantiate and empirically determine the psychological features of effective customer-oriented interaction of catering workers. The study involved 40 people. The first section analyzes the problem of customer-oriented approach in business. In the second section, an empirical study was conducted using the methods (KOS-2), (BEES), (MBI) and the author's questionnaire. Recommendations for the development of customer-oriented interaction, in particular through empathy, feedback, training, teamwork, motivation and integration of customer-oriented principles into corporate culture, are developed.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalклієнтоорієнтованістьсфера громадського харчуванняресторанний бізнесемоційне вигоранняемоційний відгукперсоналПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯBachelor Thesis