Вітинська, В.2025-11-182025-11-182025Вітинська, В. (2025). Рекламні кампанії підприємства торгівлі в соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 45–52). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12572У статті проаналізовано особливості організації рекламних кампаній підприємства у соціальних мережах, проведено аналіз цифрових інструментів соціальних мереж та обґрунтовано доцільність їх застосування у період воєнного стану, подано адаптивні напрями організації рекламних кампаній адаптованих до нових реалій сучасностіukAttribution 4.0 InternationalРекламні кампанії підприємства торгівлі в соціальних мережахArticle45-52