Гоменюк, Д.2025-03-272025-03-272023Гоменюк, Д. (2023). Соціальні мережі: динамiка рoзвитку та нoвiтнi тренди просування. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 42–48). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8235У статті досліджено динаміку розвитку соціальних мереж та новітні тренди просування бренду в цьому середовищі. Сформовано визначення «social media marketing», яке наголошує , що ключовій ролі соціальних мереж в SMM-просуванні. Детально проаналізовано аудиторію найпопулярніших соцмереж та визначено основні фактори впливу на користувацькі зміни.ukAttribution 4.0 InternationalсoцмережiSMMsocial media marketingтрендипрoсуваняInstagramFacebooksocial networkstrendspromotionFacebook.Соціальні мережі: динамiка рoзвитку та нoвiтнi тренди просуванняArticle