Артюшенко, О.2025-01-222025-01-222024Артюшенко, О. (2024). Інтернет-технології в освітній галузі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 87–92). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4933The article examines the theoretical foundations of brand communications based on Internet technologies in the educational field. The socio-ethical vector of integration efforts of marketing tools and brand influence is characterized. New approaches to the use of AR/VR technologies in branding are proposed, which expands the possibilities of pupils and students in choosing educational programs, studying educational courses, promotes the visualization of public participation in the formation of educational programs and the creation of online courses, and increases the level of their educational and methodical support. Proposals were made regarding the need to develop a collaborative approach to brand design, new approaches to the competitive strategy of brand influence.У статті розглянуто теоретичні засади бренд-комунікацій на основі інтернет-технологій в освітній галузі. Охарактеризовано соціально-етичний вектор інтеграційних зусилля маркетингового інструментарію та бренд-впливу. Запропоновано нові підходи до застосування у брендингу AR/VRтехнологій, що розширює можливості учнів та студентів у виборі освітніх програм, вивченні навчальних курсів, сприяє візуалізації участі громадськості у формуванні навчальних програм та створенні онлайн-курсів, підвищує рівень їхньої освітньої та методичної підтримки. Внесено пропозиції щодо необхідності розвитку колабораційного підходу до проектування бренду, нові підходи до конкурентної стратегії бренд-впливу.ukбрендбренд-впливбренд-комунікаціїконкурентна стратегіяколабораційний підхідонлайн-курсицифрова трансформаціяbrandbrand influencebrand communicationscompetitive strategycollaborative approachonline coursesdigital transformationІнтернет-технології в освітній галузіArticle