Троїцька Анастасія2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/818ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Сьогодення диктує нові виклики перед керівництвом закладу ресторанного господарства. Для збереження рівня відвідуваності та підвищення рівня лояльності клієнтів до ресторану виникає потреба у докорінній зміні підходу до обслуговування споживача, якості продуктів харчування та рівня сервісу загалом. Адже запорукою успішного ресторанного бізнесу є дотримання балансу трьох ключових складових: відмінний сервіс, відмінна їжа і справедлива вартість. Отож, встановлення, підтримка та розвиток стабільних і довгострокових відносин зі споживачами відіграє важливу роль в забезпеченні безперервності діяльності компаній і є одним з важливих джерел їх конкурентної переваги. Особливу роль в досягненні цієї мети відіграє персонал організації, так як саме він взаємодіє з клієнтами. Тому необхідність розпізнавати та розвивати у працівників компетенцію клієнтоорієнтованості є важливою і актуальною темою для будь - яких організацій. Питання конкурентоспроможності підприємства розглянуто в працях вітчизняних науковців: Г. Л. Азоєва, Л. В. Балабанової, І. О. Бланка, Н. О. Власової, А. П. Градова, Ю. Б. Іванова, Л. О.Лігоненка, А. А. Мазаракі, Г. Т. П’ятницької, А. А.Садекова, І. В.Смоліна, О. М. Тищенка, О. М. Тридіда, Р. С. Фатхутдінова, А. Ю. Юданова та ін. Управління конкурентоспроможністю господарюючих суб’єктів були предметом дослідження таких зарубіжних науковців як: І. Ансофа, А. А.Томпсона, Дональд Р. Леманна, Рассел С. Вінера, М. Е. Портера, А.Дж. Стрікленда та ін. Однак, незважаючи на значний обсяг публікацій та розробок існуючі методики оцінки конкурентоспроможності не є прийнятними для закладу ресторанного господарства, адже не враховують галузеві особливості організації ресторанного бізнесу. В свою чергу, відсутність такої методики ускладнює пошук конкурентних переваг та розробку конкурентоорієнтованої стратегії закладу ресторанного господарства. Також залишається значна кількість питань, які потребують додаткової уваги, а особливо потреба в дослідженні емоційної складової взаємовідносин ресторану з його відвідувачами.КЛІЄНТОРІЄНТОВАНЕ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАНУ «САЛОН КАНАПА, М. КИЇВOther