Гріпас, Б.2025-03-122025-03-122024Гріпас, Б. (2024). Технологій цифрового маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу . У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 20–25). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7571У статті висвітлено сутність цифрового маркетингу в ресторанному бізнесі, найефективніші цифрові технології, що використовуються для просування закладів харчування, сучасні підходи до маркетингових інновацій у ресторанному господарстві, а також переваги використання Digital-маркетингу для залучення гостей та покращення досвіду клієнтівukAttribution 4.0 Internationalресторанний бізнесцифровий маркетингсоціальні мережіцифрові технологіїонлайн-просування restaurant businessdigital marketingsocial networksdigital technologiesonline promotionТехнологій цифрового маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесуArticle20–25